HTML

Egészségkuckó - kuckózz az egészségbe!

Egy lelkes kezdő kalandozásai a fittness, diéta és egészség világában. Tapasztald meg velem és rajtam keresztül, hogy hogyan válok tudatossá, egészségessé és boldoggá.

Friss topikok

Linkblog

Diéta - első találkozásom Béres Alexandra súlykontroll étrendjével

2011.03.28. 22:50 dieta-mozgas-egeszseg

Nagyon kellemes csalódás volt Béres Alexandra étrendje. Nade kezdeném is az elején. A barátnőm elkezdte rendelni Alexandra heti menüjét. Már régóta gondolkoztam azon, hogy hiába szeretnék minden nap főzni olyan macerás ez az egész. Nem tudok rendesen elkészíteni bizonyos ételeket, nem is beszélve arról, hogy mennyibe kerül és hányszor rontom el. Szóval irigykedni kezdtem, hogy ő minden nap megkapja az egészséges adagját én meg hol főzök, hol nem, hol olyanokért rohangálok, ami nem éppen fogyókúrás étrend részét képezi. Eldöntöttem, megrendelem az Alexandra menüt.

Ami azt illeti egy hétre 3800 forintért hoztam össze. Ami nem drága azt tekintve, hogy a legolcsóbb menü is 790 forint. A páromnak is megrendeltem. Neki már reggel hatkor kivitték a munkahelyére. Az enyém 9-9:30 között érkezett meg. Nagyon örültem neki, be is csúsztattam a hűtőbe. 12:30-kor vettem csak elő.

Megmelegítés után is finom volt, a csirke ízletes és a főzelék is finom. Érződött, hogy rántás nélkül készült. Nem ülte meg a gyomrom nem éreztem a kajakómát sem. Holnap alig várom, hogy megkapjam a második adagot.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kuckozzazegeszsegbe.blog.hu/api/trackback/id/tr912780513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása