HTML

Egészségkuckó - kuckózz az egészségbe!

Egy lelkes kezdő kalandozásai a fittness, diéta és egészség világában. Tapasztald meg velem és rajtam keresztül, hogy hogyan válok tudatossá, egészségessé és boldoggá.

Friss topikok

Linkblog

Reload needed

2011.05.30. 12:37 dieta-mozgas-egeszseg

Sziasztok!

Nahát már jó régen nem írtam ide semmit. Nem is foglalkoztam az egészséges életmóddal és a mozgással, de semmit...juuujjj, nagyon szégyellem most magam, el sem tudom mondani mennyire, de voltam nyaralni és nagyon sokat dolgoztam, mellette még magánéletem sem alakult a legfényesebben. De ami késik nem múlik. És amik történtek az életemben:

Elmentem egy asztrológushoz, végre, végre, aki mondott egy érdekes dolgot nekem anyukámmal kapcsolatban. Elhatároztam, hogy neki is segíteni fogok egészségesebb életbe kezdeni, szóval mostmár ezért is a célom lefogyni és megmutatni neki is, hogy milyen lehetőségek vannak az életben, ha az ember könnyebb néhány kilóval és mozog, milyen korlátok dőlnek el előtte. Anyukám pl már nem nagyon tud sétálni, biciklivel közlekedik, mert a túlsúlya nyomja az ízületeit, ezért azt tervezem, hogy lesz majd egy hét, amikor hazamegyek hozzá és megpróbálom rászoktatni az egészséges életre. Bár nem tud még ő erről.

Aztán a nyaralás során megint szembesültem azzal, hogy nem tetszem magamnak. Ez sem volt egy jó pont, mostmár bikinis fotókat nem is mertem magamról feltenni a netre. Olyan gömbölyded vagyok, hogy az már nehezen vállalható számomra. Persze a párom is csak legyint, hogy ugyanmár nem vagyok kövér. Hát persze hogy nem de 67-68 kiló azért egy 170 centis embernek, nem kevés.

Beiratkoztam bioenergetika tanfolyamra, ahol hallottam a bioaktív jódról, azt is elkezdtem szedni. Szóval megint elkezdtem mozdulni az egészsgé irányába. Most azonban sokkal többet szeretnék annál, minthogy egy hónapig írni, hogy mit eszek. Az sem volt rossz, de most sokkal jobbat akarok.

Egy olyan elhatározásom is van, hogy végigcsinálom a prof. dr. Török Szilveszter által javasolt szervezet méregtelenítésének komplex rendszerét. Mondjuk az egy évig is eltart és nem nagyon ehetek semmit közben.

Szóval a mai nappal újra belekezdek a tutiba, és majd meglátjuk hogyan tovább.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kuckozzazegeszsegbe.blog.hu/api/trackback/id/tr582943041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása