HTML

Egészségkuckó - kuckózz az egészségbe!

Egy lelkes kezdő kalandozásai a fittness, diéta és egészség világában. Tapasztald meg velem és rajtam keresztül, hogy hogyan válok tudatossá, egészségessé és boldoggá.

Friss topikok

Linkblog

Újratöltés új alapokra helyezve

2011.06.14. 15:52 dieta-mozgas-egeszseg

Na, mostmár tényleg belevágtam ebbe a dologba ismételten. Most megrendeltem a Gastroyalos Bikini diétás étrendet, és egy tervet is készítettem, hogy a szülinapomra 56kgra szeretnék lefogyni. Most ez tök jó, mert minden étkezést elhoznak nekem. Ma még reggelire megettem a többiek által behozott pogit, meg vaníliás karikát, aztán megérkezett a futár. Meghozta nekem a mai ebédet és vacsorát, uzsonnára túró rudit, és holnap reggelre illetve tízóraira a káposztaleveseket. Hozott mellé alga, zabkorpa, multivitamin és zsírégető kapszulákat, plusz egy súlycsökkentő és egy zsírégető italmixet. Ezek finomak, csak nagyon édesek, és nem tetszenek. Sokkal jobb lenne ha nem lenne benne cukor. Az ebéd néhány sült csirkecomb darab és párolt brokkoli fokhagymás, olívaolajos, szójaszószos öntettel. Meg eddig ettem még egy túró rudat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kuckozzazegeszsegbe.blog.hu/api/trackback/id/tr882983426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása